Asiakastyytyväisyys

Meillä Loimijoen Kiinteistökeskuksessa, ja teillä asiakkainamme on taloyhtiöiden käytössä jatkuvia nykyaikaisilla työkaluilla toteutettuja asiakaskyselyitä taloyhtiön tahtotilan määrittämiseen. Samoin mittaamme säännöllisesti isännöintipalveluiden onnistumista ja asiakkaidemme odotusten täyttymistä.

Asiakaskuuntelu 2018

Vuoden 2018 asiakaskuuntelussa taloyhtiöt kokivat talouden hoitamisen olevan lähes huippuluokkaa, 89 % vastaajista antoi arvosanaksi 4-5 asteikolla 1-5

Talouden hoitaminen

Vuoden 2018 asiakaskuuntelussa 89 % vastaajista koki, että isännöintitoimiston henkilökunnan tavoittaa helposti

Isännöinnin henkilökunnan tavoitettavuus

Vuoden 2018 asiakaskuuntelussa taloyhtiöt kokivat yhteistyön sujuvaksi, 84 % vastaajista antoi arvosanaksi 4-5 asteikolla 1-5

Yhteistyön sujuvuus kokonaisuutena

Asiakaskuuntelu 2018 tulokset
Asiakaskuuntelu 2017 tulokset
Asiakaskuuntelu 2014 tulokset