Asiakastyytyväisyys
Meillä Loimijoen Kiinteistökeskuksessa, ja teillä asiakkainamme on taloyhtiöiden käytössä jatkuvia nykyaikaisilla työkaluilla toteutettuja asiakaskyselyitä taloyhtiön tahtotilan määrittämiseen. Samoin mittaamme säännöllisesti isännöintipalveluiden onnistumista ja asiakkaidemme odotusten täyttymistä.
Asiakaskuuntelu 2018
Vuoden 2018 asiakaskuuntelussa taloyhtiöt kokivat talouden hoitamisen olevan lähes huippuluokkaa, 89 % vastaajista antoi arvosanaksi 4-5 asteikolla 1-5
Talouden hoitaminen
Vuoden 2018 asiakaskuuntelussa 89 % vastaajista koki, että isännöintitoimiston henkilökunnan tavoittaa helposti
Isännöinnin henkilökunnan tavoitettavuus
Vuoden 2018 asiakaskuuntelussa taloyhtiöt kokivat yhteistyön sujuvaksi, 84 % vastaajista antoi arvosanaksi 4-5 asteikolla 1-5